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'ere we rrrrrrr!! -craptalk, brainwirrniz, idontknowwhatidohere, buyakitten, phatfun, gimmesomejuju, pq, morecrap, wepwn, ex2i, waaagh, bla, wewantmoreguu,cookiez n klebeband


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Mod: ImprovedArchimedesII

2 verfasser

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1Mod: ImprovedArchimedesII Empty Mod: ImprovedArchimedesII Mi Nov 10, 2010 4:30 pm

ozzybwild

ozzybwild
Random Flamer
Random Flamer

Code:
Description:
ImprovedArchimedesII adds strength, radius and damage to the ArchimedesII System.
Also it adds a vast amount of radiation to close bystanders, plus a neater screen overlay after the impact.
Damage output should now fit the epic animation, finally..

Copy/Move "ImprovedArchimedesII_oz.esp" => Fallout New Vegas "data" directory (~/installdir/data/).
Activate ImprovedArchimedesII_oz.esp in Launcher.
Done.

Download Nao!

Lizenzgedöns gibt's nicht - verschenkt es, verhurt es und behauptet es sei von euch!
(..viel lernen/erreichen tut man damit eh nicht Razz )

http://wowarcade.ozzybwild.com

2Mod: ImprovedArchimedesII Empty Re: Mod: ImprovedArchimedesII Do Nov 11, 2010 10:03 am

psyq

psyq
WARBOSS!
WARBOSS!

heeeeee, cool
me downlaodink nau...
kann ich dann gleich mal im 3.run testen, muss mir nur erstma wieder das teil besorgen, bin noch garnicht weit.
komme grad nich wirklich dazu zuviel workworkwork...

werde mein fazit in 2-3 tagen abgeben könnnnnnn cat *miau*

qQqq

https://q-stall.forumieren.de

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